tiistai 12. heinäkuuta 2011

Hei ota minut kiinni

Dodih, nyt on ensimmäisen postauksen aika. Ja ensimmäinen postaus tulee olemaan tylsä, sillä mulla on väsynyt pomppufiilis - ei mulla mitään sen tärkeämpää sanottavaa ole.

Mutta, niin! Mulla oli tänään oikeen muksa päivä. Shoppailin, ostelin kaikkea tarpeellista ja vähemmän tarpeellista, mutta silti hyödyllistä (ihana, uusi laukku ♥), rakkaalle ystävälle syntymäpäivälahjan... Kävin samalla hakemassa kirjastosta lempikirjasarjani alotusosan uusintalukemista varten, mutta ei mulla taida nyt olla oikein aikaa, toi Pilvilinna joka romahtikin on kesken. Niin ja lerikortin käväsin myös pyytämässä seurakunnalta, että varmasti pääsen jatkikselle. :3 Pitäisi vielä muistaa ilmoittautuakkin...

Voisin vielä tässä infota niille, jotka eivät tiedä, että tämä blogi on noussut entisen BJD-blogini haudalle. Päätin, että saan enemmän irti bloggaamisesta, jos saan vapaammat kädet aiheiden suhteen. Edelleen tuo ah niin ihana harrastukseni tulee blogissa näkymään, onhan nuket mulle niin rakkaita, mutta Sateenkaarimonnin elämää:n aihe on nimen mukaisesti ja yksinkertaisesti elämäni. Luvassa on siis muutakin kuin nukkearkea ja kaikkea turhaa sepostusta.


En muuten henk. koht. Munamiehestä pidä, mutta tosta biisistä on tullut itseasiassa nopeesti aika tärkeekin mulle. :D Ribari... ♥ Ja kuvaa jotenkin niin hyvin sitä tiettyä "pomppufiilistä".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti